Pages

Monday 14 March 2011

syukri.
aku dengan dia dah berzaman bersama. i mean we been couple la. lama tak lama dalam 4tahun lebih macam tu. but still everyday kitaorang akan fight nak gila. memang silly things. sumpah ! silly things. macam dia jelez ada lelaki comment fb aku, atau aku buat tak heran dengan dia, atau aku selalu msg dia 24jam, macam macam hal la. kadang kadang memang sangat letih bergaduh tapi si syuk ni baran. aku pun. dua dua panas la kiranya. tapi nak buat macam mana. kitaorang gaduh teruk pun, akhirnya akan baik. paling lama tak bertegur sape pun seminggu je. lepas tu elok balik. apa nak dikata, dah nama sayang. tambahan, dari skandal, aku jadi gf dia, dari gf jadi tunangan. lepas ni insyaAllah jadi isteri kepada Syukri bin Abdul Wahab. so, sepanjang masa aku cuma mampu berdoa dan bahagiakan diri aku. ramai nasihatkan aku, psyko aku, aku cuma mampu berdoa hati aku mampu dan terus kuat menghadap dugaan. gurls, watch out. kau janganlah gedik gedik poyo poyo nak ngorat syukri. honest la, aku memang pena maki sorang perempuan ni. sebab suka sangat kacau syuk. kau kawan dari sek rendah ke apa, aku peduli apa kalau kau tak hormat perasaan orang. ISH ! benci aku dibuatnya. kau perempuan, aku perempuan pastu apehal kau tak paham apa aku rasa? maybe sebab kau tak ada bf agaknya. someone special yang kau kena jaga hati dia. aku ni punyalah menjaga relationship aku dengan syuk, kau datang tiba tiba nak kepoh kepoh pulak. aku tembak kau baru tahu. ERGHH !

* saje lepaskan geram. jangan ada sesiapa yang terasa hati. tak ada kaitan antara hidup dan mati. HEHE :D

pak karut bercakap.

No comments:

Post a Comment