Pages

Monday 14 March 2011

Pak Kaduk Nak Story Ni.

hai ada ke aku kisah orang cakap apa? kau cakaplah apa pun sampai kau muak, kau letih. tu semua tak ada kena mengena dgn aku even topik korang cite tu pasal aku. aku da letih nak dgr cakap2 korang la. ada berani cakap depan depan. face to face. mulut ke mulut. eh? macam dah lucah je ni. takpe takpe. haha. aku nak memekak ke aku nak kepoh ke aku garang ke aku marah ke sukati akulah. facebook aku, blog aku. korang ke bayar internet nih? setahu aku, aku half half dgn kakak aku. so? apa korang kat luar tu nak cite? pedulilah. masyarakat zaman sekarang nama je moden tapi otak mundur. mundur le sesangat. suka sangat jaga tepi kain orang lain. kau pedulilah hal hidup kau. aku ni hidup dah cukuplah tunggang langgang. tolonglah. blah dari hidup aku. choh choh.. shuh shuh..


pak karut bercakap.

No comments:

Post a Comment