Pages

Wednesday 16 March 2011

SUPERB EVER AFTER ;)



wedding elyana is SUPERB !
aku memang layan tengok wedding diaorang ni, kebetulan adik elyana member unisel aku dulu. seronok sangat tengok everything is glamour but still sweet sweet gitu. :) aku taklah pegi wedding elyana, sapelah kita an. HEHE :D bunyik macam pegi kan? gempak lebey je. wedding macam ni la aku idamkan tapi maybe aku bertudung kot.al maklumlah family aku muslim muslimah sejati. kena jaga hati banyak pihak even aku ni tak sukalah hipokrit. sumpah hot elyana nih !

to tunang tersayang,
ABANG ! please please ! baby nak wedding macam nih !
kopaklah duit abang kan kan ? hehe :)
kejam sungguh aku nih !
kawin lambat takpe, janji wedding macam nih boleh ?
" abang nak kawen tahun ni jugaklah baby, buat mana termampu je okay ?? "
" ermm yela yela. bwek ! " 


pak karut bercakap.

No comments:

Post a Comment