Pages

Monday 14 March 2011

lagi nak cakap.

it takes a minute to understand people rite? aku sayang peluk cium everyone yang PAHAM aku. tetapi ? ta daa, ada tetapi ye. tetapi bukan mudahlah kot nak carik yang boleh paham kita. macam aku dgn hang syukri tu. da dekat 4tahun lebey, still selalu selisih paham, selisih jalan, selisih alaa segala selisih la. sebab laki bini pun boleh bergaduh sampai bercerai berai inikan aku yg tengah tempoh bertunang ! OHH MY VINCCI la kan. eh? da macam gedik aku ni. ada aku kisah, blog aku. dah kata mengarut pak karut. ;) so kawan kawan kat luar tu, aku ni memang garang. darah orang bugis la katakan. tapi aku nak sangat korang tahu, setiap orang / manusia ada hak tersendiri. lek la. aku muda lagi. marah marah ni adatlah. add maths, aku ni degil. mix and match la tu. hee :D 

 

pak karut bercakap.

No comments:

Post a Comment