Pages

Saturday, 19 March 2011

FUCK YOU !

heyyy bengang dibuatnya aku. okay, sekarang aku nak citer kenapa aku bengang sangat kat fb tuh. 
1. aku bengang sebab si balok tu iaitu SYUKRI WAHAB, sibuk nau keje sampai da kurun keberapa aku tak jumpa jumpa dia. alasan bullshitnya ialah, dia sibuk keje. ehh wa nak tanya la, lu keje apa? bisnes? tokey kedai? sumpah lu keret la mamat. cakap jujur jela, kau memang kedekut punya orang. aku ni da nak jadi bini kau, kalau kau rasa tamampu nak tanggung aku, tapayah kawen. aku bukan hamak pun nak kawen dengan kau. selama aku kenal kau, tade satu sen pun kau keluarkan untuk aku. kalau keluar, balik balik aku kena keluar duit. leceh kau tau. aku benci. kau akan sibuk acc bank aku berapa tinggal dan kau akan ranapkan harta reta aku kalau kau tadapat apa kau nak. sekarang, sukati aku apa aku nak cakap. aku da rasa macam nak mati hidup dengan kau. aku ni perempuan, hati kena jaga. kalau kau rasa susah sangat nak jaga, kau pegi mati lagi bagus. lagi AFDAL. aku da tak larat jadi tunangan bangsat kau lagi !!!
tak terlupa, FUCK YOU !  

pak karut bercakap.

No comments:

Post a Comment